JERAGAT ADA AKAR ? ADA SATU CARA MENGHILANGKAN JERAGAT

Masih ramai yang belum tahu yang jeragat ni ada akarnya,

akar tersebut dalam Bahasa doktor dipanggil melanocyte.

Kan berbelit lidah nak sebut.

Jadi kami gelarkan melanocyte tu sebagai AKAR, bukan saja-saja kami panggil dia akar tau.

Sebab fungsi dia sebijik macam akar.

DIMANA AKAR (MELANOCYTE) INI BERADA?

Melanocyte ni berada dalam kulit kita di lapisan kulit ke-3 yang dipanggil  dengan nama saintifiknya adalah Epidermis.

APA PERANAN AKAR NI DALAM PENGHASILAN JERAGAT?

Melanocyte adalah sel yang menghasilkan pigmentasi (jeragat)
Sel-sel ini cekap menghasilkan melanin yang akan menentukan warna kulit kita.

Apabila terbentuk, melanin ini akan begerak dan bercantum dikenali sebagai melanosome.
(Dr. Patricia Farris, MD Pakar Dermatologi)

BAGAIMANA JERAGAT TERJADI ? DAN BILA KITA DAPAT NAMPAK TANDA JERAGAT TU ?

Jeragat ni terhasil apabila melanin-melanin tadi telah bercantum, proses ini berlaku di epidermis. Kita akan dapati tanda-tanda jeragat itu apabila sel-sel kulit mati dipermukaan kulit utama mula gugur.

Lama-kelamaan kulit yang berjeragat  telah menjadi kulit utama. Waktu itu sudah terang-terangan penampakan jeragat pada wajah.

DAH TENGOK VIDEO ATAS TU KAN ????

Cara menghilangkan jeragat

BAGAIMANA CARA NAK HALANG & MENGHILANGKAN JERAGAT?

Satu fomulasi yang telah dikaji untuk selesaikan masalah jeragat ini.

Formulasi itu mengandungi satu teknologi Advance AHA iaitu sejenis molekul berbentuk nano (kecil)
yang mampu meresap ke dalam lapisan kulit ke-3.

Lapisan kulit ke-3 ini tidak mampu dicapai dengan penggunaan skincare biasa kerana sifat asli skincare adalah untuk merawat di pemukaan sahaja.

Formulasi ini telah menjadi satu rawatan yang terbukti mampu selesaikan masalah jeragat.

Satu lagi kebaikan formulasi ini adalah bahan daripada ekstrak bunga raya,

Di luar negara pengunaan bahan asli daripada bunga raya ini sangat meluas.

Skincare biasa tak dapat nak rawat jeragat tambah-tambah lagi bila ada sabun buku.. kenapa ?? sebab jeragat bermula dari dalam kulit tapi kalau skincare tu hanya rawat luar kulit saja

KLIK SINI >>  Cara Menghilangkan Jeragat