SERUM ROLLER KHUSUS HILANGKAN JERAGAT

Facial Valet 

Kini tiada lagi rahsia hilangkan jeragat, Rawat jeragat bermula dari Akar di lapisan kulit ke-3

 

Ketahuilah  “Jeragat takkan hilang jika masih ada akar jeragat !!! “

Betul ke Jeragat Ada Akar?

 

Kami tahu yang anda dah banyak habis duit TAPI Jeragat takkan hilang jika masih ada akar…… 

 

Macam mana nak hilangkan jeragat kalau AKAR masih bebas merebak.  

Macam mana jeragat jadi lebih teruk? Tonto Video Ni

Cerita & Pengalaman Sedih Berhadapan Jeragat

 

Dah macam-macam cerita yang kak zue dengar, Antaranya :

 

.

“Bila kawan tegur apa tompok-tompok hitam di muka tu.. Rasa panas je muka……. Malu sgt2……. Nak sorok je muka” 

.

 

“Suami dah mula tegur jeragat dimuka……. Ya Allah masa tu perasaan sedih sangat dik, nak menangis semua ada la masa tu…. yela orang yang kita sayang tegur. Malunya, lepas kena tegur tu, rasa nak kikis je jeragat kat muka ni.. “

 

.

“Bile kwn2 opis ajak selfie… akak org pertama pi duduk belakang….. ye laa ddk dpn nanti org perasan pulak jeragat ni, Rasa tak confident bila jeragat mula naik tahun lepas, dah setahun macam ni.. bila pergi majlis nak bergambar pon rasa tak confident.. “

 

Ramuan Khusus Untuk Anda.

+Ekstrak Bunga Raya

+Campuran ekstrak buah-buahan

+Dijamin lulus KKM

+Bebas mercury

+Satu botol tahan 2 bulan

+Bebas bahan terlarang

 

 

Bahan-bahan :

Water, Propanediol, Glycerin, Lactic Acid, Citric Acid, Hibiscus Flower Extract, Kojic Acid, Sodium Citrate, Citrus Grandis (Grapefruit) Peel Extract, Ananas Sativus (Pineapple) Fruit Extract, Vitis Vivinifera (Grape), Polysorbate 20, Salicylic, Ascorbic Acid (Vitamin C) Xanthan Gum, Tetrasodium EDTA, Hydrogenated Castor Oil, Hydroxydecyl Ubiquinone, Plant Fragrance. 

Menghilangkan Jeragat Degil
Sudahkah anda melihat video diatas?
Serum FV Roll-on ini berbentuk essence (molekul halus ) yang mampu meresap ke dalam lapisan kulit ke 3 menghilangkan jeragat dan mampu menghalang jeragat daripada dalam.
Hapuskan Parut Bekas Jerawat
menyelesaikan masalah parut hitam, kulit tidak sekata dan berparut disebabkan oleh jerawat.

Fv-Roller ini mampu menormalkan kembali rembesan sebum kulit wajah, mengetatkan liang-liang yang pori muka dan melicinkan permukaan kulit yang disebabkan oleh jerawat lama

Mudah Dengan Fungsi Roller
Tercetusnya idea roller ini adalah daripada hasil daripada pemerhatian dan penyelidikan kami,  Roller ini sebagai pemudah cara kerana anda tidak perlu lagi menggunakan jari dan tapak tangan..

“Jangan lupa roll-on” – Hanya perlukan beberapa saat sahaja untuk roller ke seluruh wajah

Kenapa Perlu Pilih FV Serum?

Mengandungi bahan-bahan semulajadi seperti EKSTRAK BUNGA RAYA dan EKSTRAK ANGGUR bagi membantu menghilangkan jeragat dan percepatkan proses pemudaran jeragat

Apakah Caranya ?

Serum berbentuk ROLL ON yang akan membantu mematikan akar jeragat, mencerahkan semula parut jerawat serta melembabkan kulit bagi mengelakkan jeragat lebih mudah merebak

Bagaimana Ia Membantu ?

Diformulasikan dalam bentuk molekul yang paling halus iaitu ESSENCE dan akan menyerap sehingga ke lapisan kulit ke dan mematikan akar jeragat, Ia juga menghalang akar daripada tumbuh semula

Terbukti: Hampir 20 ribu unit telah terjual di seluruh Malaysia.
Dibawa ini ada 3 testimoni daripada beribu-ribu testimoni berjaya.
Mereka berjaya kerana mereka konsisten dan tidak mudah patah semangat untuk mencuba.
Mereka juga mahu mengubah diri daripada berputus asa kepada mencari ikhtiar-ikhtiar baru.

RISAU JIKA TAK ADA KELULUSAN KKM ???

Jangan risau, semua produk kami berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia dan mendapat kelulusan.

PERKARA PENTING INI SAYA MAHU ANDA TAHU !!!

 

Sudah menjadi keperluan wanita-wanita diluar sana termasuk anda supaya bebas daripada jeragat, Facial Valet FV Roll-On dirumus khusus untuk menyelesaikan masalah jeragat bukan sahaja di permukaan kulit malah bermula dari dalam lapisan kulit. Keperluan cantik ini sudah menjadi lumrah wanita.

 

Ramuan daripada bahan selamat dan bebas merkuri bahaya in mampu menyelesaikan masalah jeragat, dari masalah jeragat berbintik hinggalah bertompok. Perasaan gembira, lebih yakin dan confident level meningkat bila tiada jeragat. Impian semua wanita untuk kelihatan cantiK dan menarik bukanlah angan-angan lagi, tetapi boleh direalisasikan dengan rawatan yang betul dan berkesan.

 

Hasil penyelidikan dan kajian mendapati bahawa gabungan Ekstrak Bunga raya dan Ekstrak buah-buahan tertentu mampu untuk menghilangkan jeragat. Dioptimasikan dengan teknologi Advance AHA dan juga cecair Essence yang merupakan molekul halus berbentuk NANO yang mampu meresap dan merawat dalam lapisan kulit ke-3.